2011年9月5日星期一

拙劣

今早曾於$9.25沽出正通,後因為急反彈而於$9.62再度買入。另於$10.6買回長汽。

美國公佈就業數據比市場預期差, 無新增職位是出乎市場預期. 美市今日假期休市, 但恆指全日跌近600點,成交縮減至不足600億。看來大家都仍然在觀望奧巴馬星期四的演說。

今早正通急跌至接近止蝕位,自己定力不足便急急沽出。後又急速反彈,因怕錯判走勢而再買入。正通的股價最終仍低於今早的買入,兩邊不是人。操作如此亦無謂為自己辯解,自我警惕更為重要。但從今日正通的股價大上大落觀察,要短炒正通對我來講並跌勢加劇,長汽亦下跌超過6%,遂於$10.6買回一注,如跌至$10以下應會再加注。

大昌行股價堅挺,初段逆市上升,雖然之後回落,但全日跌不足0.6%,看來大家都對他頗有信心。

組合在今日的拙劣操作下只微跌0.4%, 是不幸中之大幸. 現金60%. 

5 則留言:

  1. DO寶兄,

    最近個市大上大落,1728今日都系,真系好難玩,出錯難免,E家真系消磨緊定力+鬥志

    回覆刪除
  2. Zeta 兄, 好認同你既講法, 而家亦係鍛鍊功夫的機會, 大家加油!

    回覆刪除
  3. 另外, #2333雖於$10.6買入, 但今日下跌風險不低, 昨日可能過早買入

    回覆刪除
  4. 1828 過了ex-dividend, 今天出了些1828,換入 1728博回升幅度(如果回升的話,苦笑一下)。 巴可來 還沒出來維持,看來離底部有距離。

    回覆刪除
  5. 今日自己反而無動作...可能傻左唔識反應.

    1728我都希望佢回升, 感覺今日跌得過急

    回覆刪除