2011年9月6日星期二

2011-09-06

今日無任何操作。

恆指今天似過山車,升升跌跌,收市升90點,成交升至600多億。上升原因估計跟瑞士法郎變相跟歐元掛勾有關。

正通今日曾大跌9%,後跟隨大市收窄跌幅,收市報$9,下跌5%。正通波幅太大,自己不敢再買入溝淡,能反彈減少損失已經不錯。

長汽今早跌勢並無正通般急速,但下午曾跌至$10水平,但未有繼續向下,似乎找到了支持,此後反覆回升,收市跌近2.7%。早上設於$9.8的買盤並未能成功執行.

組合回報下跌0.8%, 現金 60%. 

4 則留言:

  1. 據我的觀察,正通這兩天的跌可以用‘秒跌’來形容,有賣家無買家,一下子可以從9跳到 8.8 再至 8.6 等,5分鐘內,一步到位。散戶的買家大概是沒甚麼人受益,除非是一早放了毫無期待的買盤。今日大戶控制。看今日的情形,覺得有人要收集的 feel 多些,感覺不好,可是擔心卻也不是太多。m2c

    回覆刪除
  2. pisces 兄, 睇盤路小弟真係半桶水, 請多多指教!
    但我昨日都覺得跌得好急又好怪, 跳住跌落去...所以唔敢做野, 睇定d先...

    今朝見買賣雙方都係個幾個...Barclay, UBS, Citigroup, JPM, 甚少細行...睇落好難玩

    回覆刪除
  3. 我是半桶水不滿,哈哈。
    互相分享經驗、觀點和觀查吧。
    不知該如何稱呼您、Do兄?

    回覆刪除
  4. pisces 兄, 多多指教, 可叫小弟JW !

    回覆刪除