2011年5月19日星期四

大出血

今日於$2.85 沽出一半三江化工止血。

保利協鑫今日重挫10%!!! 無錯係10%。做左死牛所以仍然持有。呢一刻心情好矛盾,沽出就無左一大舊錢, 持有唔放又唔知跌到幾時先肯停。學英哥話齋,咁嘅市多做多錯, 一係以快打快用期權, 一係以慢打快放响到唔理幾個月。基本上係選擇咗後者。但要放低完全唔理其實好難!

有時又會諗點計唔止蝕!自己一向用7%止蝕, 今次跟大隊睇好呢隻股票本來冇問題, 問題係自己入市嘅時間一定冇cup sir 或其他大戶咁靚。當佢已經有一定升幅時先跟入,其實值博率已經降低, 風險亦相對提高。其他高手們去到呢個階段止蝕或止賺都一定會比我而家嘅情況好。 雖然而家仍然係帳面上嘅損失,但心態上我已經當佢係realised loss.

組合內其餘嘅股票只有理文上升3%同銀泰微升0.15%, 其餘全部下跌。

組合回報今日下跌2.5%。又變成負回報。


沒有留言:

發佈留言