2011年5月12日星期四

2011-05-12

今日無任何操作。

下午公司要上"反貪腐"堂, 3小時嘅課堂令我差唔多整個下午市都睇唔到,上完堂都已經收市。就係因為咁所以令我錯失止賺保利協鑫嘅機會!保利協鑫今日大插4.6%,成交亦唔細,有網友覺得可能營造緊雙頂,所以先走為敬。佢今日公佈季度業績, 首季多晶硅產量升90% 均價升24%. 照計唔算係壞消息, 但見光死經常發生. 另外因為個人覺得沽壓唔細,如果收市前見到咁嘅情況我應該會減持保住利潤。而家唯有睇聽日環境再決定。

其他持保除理文微升0.5%外其他全部下跌。重慶機電及華潤水都跌超過2.5% 。但成交量細, 應該係跟大圍調整居多. 其餘嘅跌0.2%-1%不等。銀泰繼昨日尾市大插今日有回穩嘅跡象.

恆指今日跌210點左右, 成交縮至600幾億。睇黎市場氣芬真係麻麻。大笨象季度業績又唔係咁靚, 可能暫時都係冇運行。如果個市有機會調整至22800附近, 我會選擇沽出部分股票保利。

組合今日下跌1.6%

沒有留言:

發佈留言