2011年5月16日星期一

驚濤駭浪的一日 (2011-05-16)

恆指今日跌316點, 1.3%, 股票升跌比例大概1:3, 成交唔夠600億. 但好多之前勢頭好好既二三線股大大力下跌. 個人組合內既股票全部向下, 除理文集團微跌0.1%外, 其他股票下跌幅度很驚人. 但今日無任何操作, 暫時做左死牛!

理文集團今日曾經是組合內唯一上升既股票, 但收市都要微跌0.1%, 但暫無損向上趨勢.

銀泰百貨有股東於配售8000萬股股份, 股價下跌4.7%, 成交量有成1億股. 如果扣除配股數量成交大概係2000萬, 比平日既成交只係略大, 希望佢好快可以回穩.

重慶機電下跌4.7%, 華潤水泥跌3.3%, 成交量不大但係技術上兩股都似係開始向下, 要加倍留意

保利協鑫今早開市係上升但之後不段向下, 最終又跌4.5%, 成交一般.雖然有雙頂危險, 上星期又做左d好肉酸既操作, 會再觀察係咪要減持.

全日表現最差既係三江化工, 下跌7%!!!!!! 理論上已經超過我既止蝕位, 應該要斬纜, 但大家都似乎想睇定啲,咁我都跟大圍,但其實自己都驚驚地, 始終自己嘅買入價未必有其他師兄咁靚, 當人地係賺少啲嘅時候我已經係虧損中, 雖然只係帳面上嘅事,但心理壓力唔細,所以都幾掙扎!!

組合今日大挫超過4%,回報接近零, 係非常痛嘅一日!

posted from Bloggeroid

2 則留言:

  1. 我同你差唔多~不過要跌成5﹪左右~
    因3800太重倉~

    回覆刪除
  2. 3800佔左倉位21%, 唔知算唔算重倉....始終倉位唔大, 集中火力晌幾隻股票就係咁上下啦!!

    回覆刪除