2011年4月1日星期五

2011-04-01

今日愚人節, 換走好悶嘅中鋁(2600.hk),換入俄鋁(0486.hk),買入價$13.2。俄鋁業績幾好, 純利升50%,反觀中鋁就好麻麻,一早想換馬但未有對象,今日又請教CUP sir 意見都係覺得俄鋁比較值博, 所以即刻換馬, 希望我唔會做咗愚人。

其他持股今日大至持平。 大市尾段抽升, 但我啲貨好似不受影響。

華潤水泥今日稍為下跌, 但山水水泥今日就大成交爆上。正當我尋日仲話要諗下換走華潤水泥, 另一隻水泥股就爆上, 又應咗今日真係愚人節。

見到有網又問今年到而家係賺定蝕。其實都冇認真計過, 但年初放走數碼通, 計埋呢兩個月好差嘅交易, 整體應該係正回報, 不過實際百分比要計下先知。

posted from Bloggeroid

4 則留言:

  1. 明顯地,水泥板塊是強勢,有排玩。
    仲有,它們喜歡輪流爆上。
    您手上的未升,可能只是時辰未到。
    如果不能抽身於一兩日升幅,不如將一注錢分散到幾隻水泥上吧。

    回覆刪除
  2. 多謝你既意見, 其實我係見華潤水泥出既業績其實唔係咁靚, 所以先有d戒心, 會再留意一下分散去其他水泥股上! 正考慮2233 :)

    回覆刪除
  3. 華潤水泥的業績咁靚都唔滿意??

    回覆刪除
  4. 請教CUP sir, 點解佢毛利上升等EPS 仲要差咗,會唔會有乜問題? 其實我對financial statement 好弱, 驚自己錯誤理解咗個業績!

    另外有冇關於睇財務報表嘅書可以介紹下?

    回覆刪除