2011年3月31日星期四

2011-03-31

今日中通服(0552.hk)公佈業績, 盈利上升但升得少,仲要响大量現金在手時宣布供股, 今早一開市即被洗倉,更一度下跌17%。開市時跌10%時都仲諗應該唔雖要沽, 無奈佢愈跌愈深, 逼住要蝕8%沽出。通意CUP sir 所講供股並唔係被洗倉嘅主因, 佢於三大電訊商上所賺都嘅利潤太少先係至命傷。所要都係除之後快。

今次由賺變蝕都係因為自己懶。如果我尋日有留意佢嘅業績公佈, 再好似費高sir 於競價時段沽出,今我就應該回蝕少好多!

幸好手上嘅華潤水泥表唔錯, 可以令整體回報不至見紅。但華潤水泥嘅業績其實唔係咁靚, 要密切留意, 必要時換馬。

今日亦於江西銅(0358.hk)下跌時小注買入, 收市市微跌, 但仍較買入價較高。

其他持股大至橫行, 天能動力,理文集團等都升跌不大。重慶機電升1.5%,全部繼續持有。

明日係四月嘅開始, 希望操作會比三月好。

posted from Bloggeroid

posted from Bloggeroid

沒有留言:

發佈留言